25 maart 2012

Review Miss Sporty Gold

 Hey, Vandaag een korte review over een erg mooi lakje van Miss Sporty. 
Het gaat om dit gouden, subtiel glinsterende lakje. Toen ik voor het rek stond moets ik hem echt hebben! De verpakking is zoals altijd. Ik blijf het ontwerp wel mooi vinden en de kleur is super duidelijk te zien aan de buitenkant. Door de verpakking zie je de exacte kleur die er in zit.

De dop belooft dat het lakje snel droog is. En dat kan ik beamen. Het is een shimmery lakje met een fijne substantie en ik ben nog steeds fan van het brede afgeronde kwastje.
Ook toen ik hem op mijn nagels had aangebracht was ik nog steeds verliefd op het lakje
 Kortom; Ik ben helemaal verkocht!

Een echte aanrader die ook nog budget proof is! Hij kost namelijk maar €2,29. Het merk Miss Sporty is te koop bij etos.

Xx' Thirza

0 reacties:

Een reactie posten