26 maart 2012

Shoplog Action, Rituals etc.


Als eerste; sorry dat ik een paar dagen geen blogposts heb gemaakt. Dit had wel een reden. Blogger vond het nodig om te zorgen dat ik geen foto's meer kan uploaden, omdat ik aan mijn limiet zit. Hier hebben we nog steeds geen oplossing voor gevonden, maar Thirza post nu mijn blogposts!
Dan nu de shoplog.
 
Afgelopen zaterdag werd er een nieuw deel van ons winkelcentrum geopend en daar moest ik natuurlijk even naartoe! Ook had ik nog wat dingetjes nodig, dus dat kwam goed uit.
 
In het nieuwe deel van het winkelcentrum zit ook een Rituals. Ik vind dat echt supertof. Ik hou van die winkel!
Daar heb ik dan ook een Foaming shower gel sensation gekocht.
Ik heb hem al een keer gebruikt en hij is echt ontzettend fijn!
Aangezien de Rituals dus nieuw was, was deze in de aanbieding voor €4,70.


Ook kon ik de Action natuurlijk niet overslaan. Ik lees de laatste tijd verschillende reviews over de reinigende poriënstrips. Daarom wilde ik ze zelf wel eens proberen en kijken wat ik er van vond.

Deze Reinigende poriënstrips zijn te koop voor €0,89.
Naast de poriënstrips heb ik ook nog vier lipsticks gekocht waar ik erg benieuwd naar ben.
Deze kostten €0,98.

 
Ook was ik opzoek naar een shampoo zonder SLS en zonder SLES. Deze vond ik bij de Kruidvat.
Hier weet ik de precieze prijs niet meer van, maar hij was rond de €5,-

Ook moest ik een nieuwe nachtcrème hebben. Deze vond ik daar ook.
Deze prijs weet ik niet, maar heel duur zou hij niet geweest zijn.

Als laatste vond ik bij de Bovendeert outlet nog leuke lage, grijze schoenen.
 
Deze kostten €15,-
 
Zoals je ziet heb ik wel weer genoeg geshopt.
 
Vinden jullie het leuk dat elke keer als ik iets geshopt heb, ik het jullie laat zien?


Door Anne

0 reacties:

Een reactie posten