09 juni 2012

Catrice Coolibri & Essence Ready For Boarding.

Binnenkort komen er weer nieuwe limited editions aan van Essence en Catrice die ik jullie vandaag vast laten zien, maar eerst wil ik nog even iets anders vertellen.

Gisteren was mijn lieve blogmaatje Thirza namelijk jarig! Ik wilde jullie dit gisteren al vertellen, maar ik heb gisteren écht geen tijd gehad, dus vandaar dat ik het nu zeg! Dus Thirza, nogmaals van harte gefeliciteerd met je vijftiende verjaardag meid! <3

Dan nu de twee limited editions.

Catrice komt in Juli uit met een limited edition die geïnspireerd is op de vogel. Het zijn ontzettend kleurrijke producten. Deze limited edition is te koop in juli en half augustus bij Kruidvat en Trekpleister.


Eye Shadow Pen.
In de kleuren C01 Precious Nectar, C02 Birds Flying High, C03 Virgin Forest & C04 Exotica.
Adviesprijs is €3,49


Nectar Gloss.
In de kleuren C01 Birds Flying High, C02 Feathery Pink, C03 Gorgeous Blossom & C04 Exotica.
Adviesprijs is €3,79


Golden Glow Eyeliner. 
In de kleur C01 Precious Nectar.
Adviesprijs is €2,49


Colour Refreshing Lip Balm.
Adviesprijs is €4,99.


Jelly Cheek Teint. 
In de kleur C01 Abloom. 
Adviesprijs is €3,99


Ultimate Nail Lacquer. 
In de kleuren C01 Birds Flying High, C02 Twist of Lemon, C03 Abloom, C04 Exotcia & C05 Virgin Forest.
Adviesprijs is €2,49

Ik ben vooral heel erg benieuwd naar de oogschaduw en de lip balm!

Essence komt in Nederland in juli uit met een limited edition die geïnspireerd is op het reizen en op vakantie. Het zijn handige verpakkingen om mee te nemen op reis en het leuke frisse kleuren. 

oogschaduw
oogschaduw

Eyeshadow Pallette.
In de kleur 01 Beauty on tour.
Adviesprijs is €3,49

toilettasje
Klein Toilettasje.
In de "kleur" 01 Carry me home!
Adviesprijs is €2,49

lip&cheeklip&cheek

Lip & Cheek Creme.
In de kleuren 01 Sending you kisses & 02 Beauty on tour.
Adviesprijs is €2,49

soft Whipes

Hand & Body Wipes.
In de "kleur" 01 Destination sunshine.
Adviesprijs is €1,29

nagellak
nagellak

Nail Polish & Peel off base coat.
In de kleuren 01 Sending you kisses, 02 Beauty on tour, 03 Exits on your right, 04 Via airmail! & 05 Destination sunshine.
De Peel off base coat is er in de "kleur" 01 Carry me home!
Adviesprijs voor de nagellak is €1,49 en de adviesprijs voor de base coat is €1,79


2 in 1 Kajal pencil.
In de kleuren 01 Destination sunshine & 02 Via airmail!
Adviesprijs is €1,49

Bagagelabel.
In de "kleur" 01 Carry me home!
Adviesprijs is €2,29

Ik ben vooral heel erg benieuwd naar de blushes en de peel off base coat!

Wat vind jij van deze nieuwe limited editions? Welke producten spreken jou het meeste aan?
Door Anne

0 reacties:

Een reactie posten