10 juni 2012

Make-up kado's 2012 <'3

Hey,
Ik ben weer terug van weggeweest! Nouja, ik ben natuurlijk niet écht weg geweest, maar zoals jullie hopelijk wel gemerkt hebben is mijn laatste blogpost al weer ruim een week geleden. Er waren afgelopen 2 weken wat (onvoorziene) gebeurtenissen waardoor ik geen tijd of zin had om te bloggen. Maar ik ben vandaag weer druk bezig geweest, ik heb extreem veel foto's gemaakt, en ik kan er de komende 2 maanden sowieso weer tegenaan ;)

Dan nu waar deze post echt op gericht is, de make-up kadootjes die ik heb gekregen voor mijn verjaardag ;) Ikheb mijn verjaardag al voor familie gevierd, en ik heb o.a. een wat make-up gekregen. Verder nog van alles en nog wat waar ik jullie niet mee ga lastig vallen ;)

Aller eerst, dit schattige setje heb ik van Anne gekregen. Bedankt liefie <'3

En dit is alle make-up die ik gehad heb: 


Een oogschaduw palletje en een kwast van de Hema. Het pallet is er één van de wet & dry collectie in nummer 04 en de kwast is een fluffy oogschaduw kwastje. 

Dan nog 2 producten van de Hema, een Cream Eyeshader in 04. En een blauwe eyeliner met een metallic effect. 

 Dan heb ik een heel aantal nagellakjes gekregen, als eerste deze 2 duolakjes uit de vaste collectie van essence. De bovenste is 'boys are back in town-it's just a little crush' en de onderste heet 'ticket to the show-front row or backstage?'
 En dan heb ik deze 3 lakjes van een limited edition van essence gekregen. Deze is nu niet meer verkrijgbaar. Maar het zijn nog steeds prachtige kleuren en ik ben erg benieuwd naar de blauw-geel combinatie. En ook met de 2 nude kleuren ben ik erg blij, want die begin ik steeds vaker te dragen en kan ik steeds meer waarderen ;)
 Dan heb ik nog 5 Catrice lakjes gekregen. v.l.n.r. #720 Bruno Brownani - #650 Goldfinger - #710 Dulce and Havana -
En als laatste 2 lipproducten. De bovenste is een lipgloss van Catrice in de kleur #020 Oh, So Chic. En de onderste gloss is van NYC in de kleur #531 Sorbet City.

Ik ben heel blij met m'n kado's, ook met de 'niet-make-up' maar aangezien het nogal een lange en saaie blogpost zou worden als ik alles benoemd zou hebben, heb ik me maar beperkt. Ik kan jullie wel zeggen dat ik ook erg veel maskertjes heb gekregen waar jullie nog wel reviews over kunnen verwachten en het setje verzorging producten wat ik ook van Anne heb gekregen bevalt tot nu toe al erg goed ;)

Xx' Thirza





0 reacties:

Een reactie posten