02 juli 2012

Review Essence Like a new Love.

essence


Essence heeft al een tijdje een nieuwe parfumlijn met zes verschillende geuren. Ik stond in het Kruidvat en heb ze natuurlijk allemaal even geroken. De enige geur die me echt aansprak was Like a new Love en die heb ik dan dus ook verkocht in de mini versie van 10 ml.
"Essence like a new love - verlangen, opwinding, alsof je verliefd bent- gewoon geweldig. Deze geur geeft je vlinders in je buik. Ik houd van de liefde!"



De verpakking vind ik in ieder geval wel heel erg tof, lekker roze met een leuke opdruk. Zoals ik al zei heb ik de kleine verpakking van 10 ml. Voor de liefhebbers nog een lijst met ingrediënten!



De verpakking van het parfum vind ik sowieso erg tof! Niet te veel poespas, gewoon standaard, smal, rond en met het logo van Essence op de dop. Op het parfumflesje staat dezelfde tekening als op de verpakking. 

Topnoten: mandarijn, grapefruit, peper, elemi
Hartnoot: pioenroos, hyacint, roos, perzik
Basisnoten: koffie, chocolade, vanille, musk.

De geur is fruitig, maar te gelijkertijd ook heerlijk zoet. het is een eau de toilette en hij blijft dus niet heel erg lang hangen, maar ik vind het niet erg om deze geur nog een keer op te sprayen door de dag heen!


Ik vind de geur echt ontzettend lekker en voor de prijs hoef je het ook zeker niet te laten! De verpakking van 10 ml kost €2,99 en de verpakking van 50 ml kost €6,99. De geuren zijn te koop bij Kruidvat.

Heb jij al een parfum van Essence geprobeerd? Welke is je favoriet?
Door Anne

0 reacties:

Een reactie posten