08 juli 2012

Catrice Colour Show lipgloss

 Hey, vandaag staan er 2 stukjes online op believe what you feel, ik was gister namelijk een paar uur later thuis dan verwacht, maar hier alsnog mijn stukje ;) Het is een review over een Catrice Lipgloss. Om precies te zijn de Colour Show Colour & Stay Lip Gloss in de kleur 020 Oh, So Chic. (Het lijkt mij een goed idee als ze de namen van make-up producten gaan inkorten, want dit is een aardige mond vol). 
 Dit is wat de achterkant van de lip gloss beloofd:
"Colour Show - Infinite colour lip gloss, lasts up to 4 hours."
En of hij die 4 uur haalt? Het hangt er vanaf of je iets drinkt en het licht natuurlijk ook aan het weer, maar hij komt een heel eind ;) 

  En hè?! De applicator is veranderd! ja dat klopt, het is geen lange, dunne spons aplicator meer, maar hij is nu wat korter en breder. Ik vind het erg fijn, ik had nooit problemen met de lange aplicators, maar ik weet dat er veel mensen waren (over het algemeen met smallere lippen) die het een te grote aplicator vonden, dus voor hen is het de ideale oplossing ;)

Ik vind de kleur echt prachtig, hij is perfect om overdag te dragen, maar maakt ook je 'zware smokey look' helemaal af. Hij is zacht roze met een subtiele glitter erin. Op je lippen voelt hij er licht, het enige nadeel is dat je de glitters wel kan voelen als je je lippen over elkaar wrijft.

Ik raad hem dus wel aan, en zeker voor het echte budget prijsje dat we gewend zijn van Catrice. Je betaaldt er namelijk maar €3,79

Xx' Thirza

0 reacties:

Een reactie posten