12 juli 2012

Etos gratis nagellak.


Zoals je misschien wel in de gaten hebt gehad als je langs een Etos liep, krijg je daar nu een gratis mini-nagellakje als je €15,- besteed. Hier heb ik ook gebruik van gemaakt en ik zocht dit mintgroene nagellakje uit waarover jullie nu een review kunnen lezen!

Er zijn acht verschillende kleuren waar je uit kan kiezen, o.a. een felroze, rode en gele. Ik ben gegaan voor een mintgroene, omdat ik deze kleur nog niet hard, maar het toch wel een kleur is van deze zomer. 


De glitters op mijn ringvinger is van Paris memories.

De kleur vind ik echt prachtig, heerlijk zomers en zacht. Het is een erg romige nagellak. Helaas lakt de nagellak erg streperig en heb je toch echt minimaal drie laagjes nodig. Het kwastje is niet vervelend om de nagellak mee aan te brengen, hij is niet te smal en niet te dik. Na één dag begint de nagellak op mijn nagels al een klein beetje te chippen. Ookal had ik er wel een top coat overheen. Balen!

De actie zelf vind ik echt heel erg tof! De kleuren zijn ook super tof en lekker vrolijk. Het zijn echt schattige mini verpakkingen, handig om mee te nemen op vakantie. De kwaliteit is helaas niet zo goed.

Tot en met 22 juli krijg je bij Etos een leuke kleur nagellak cadeau bij besteding van €15,-.

Hebben jullie ook al een leuke kleur kunnen bemachtigen?
Door Anne

0 reacties:

Een reactie posten