14 juli 2012

Review Action Lipsticks.


Echt fan van lipsticks ben ik niet, maar toen ik een tijd terug bij de Action kwam en zag dat ze lipsticks hadden, heb ik toch twee kleurtjes gekocht, voor dat geld kon ik ze niet laten liggen en ik was erg benieuwd naar de kwaliteit. Vandaag een review!

De lipsticks van Action zijn per twee te koop, ik kocht de kleuren Hot Pink (DLC-004) en Peach (DLC-002).




Wat een verschrikkelijke verpakking. Dat zilver met zwart oogt ontzettend goedkoop. Het is natuurlijk ook goedkoop, maar toch denk ik dat het wel iets anders had gekund. Wel is het tof dat ze een naam hebben in plaats van alleen een nummer. De namen zijn niet heel bijzonder, maar toch.
Peach is echt een perzik kleur, niets meer niets minder. Gewoon een leuke kleur.





Op mijn arm komt er echt veel kleur vanaf, helaas is het minder opvallend en dekkend op mijn lippen. Dit kun je wel opbouwen door meerdere laagjes zodat het meer dekt. Ook lijkt hij een stuk meer oranje en feller. Het is een erg zachte kleur. Hij brengt ontzettend fijn aan en is heerlijk romig. Hij ruikt ook echt lekker, er zit een soort vanille geur aan. Zeker niet verkeerd! 




Deze verpakking is natuurlijk precies hetzelfde en nog steeds ontzettend lelijk.
Hot Pink is echt een fel roze lipstick.




Ook Hot Pink ziet er een stuk feller uit op mijn arm. Wel is het een erg leuke kleur die wel de aandacht vraagt. Het is echt een Barbie kleur als je het mij vraagt. Ook deze brengt weer heel erg prettig aan en is ook weer erg romig. Ook bij deze lipstick ruik je de geur van vanille.

De lipsticks blijven een paar uur zitten als je niet te veel eet en drinkt. Een maaltijd overleven ze absoluut niet, maar je kunt gerust wat drinken. Wel trekken ze een beetje in de lijntjes van je lippen.

Voor twee lipsticks betaal je maar €0,89. Dit is echt ontzettend weinig! Je betaalt dus ongeveer 45 cent per lipstick. Dit is helemaal niets als je kijkt naar hoe fijn de lipsticks aanbrengen, hoeveel kleur er vanaf komt, etc. Ik zou zeggen, aanrader!

Wat vind jij van deze lipsticks?
Door Anne

0 reacties:

Een reactie posten