11 juli 2012

p2 last forever nail polish

 Hey, Toen ik met school in Duitsland was heb ik deze nagellak van het Duitse merk p2 gekocht. En aangezien het nu zomervakantie is en er dus aardig wat mensen naar Duitsland gaan, lijkt het mij leuk om hem voor jullie te reviewen.
 Het is een vrij groot, doorzichtig flesje met een zilveren dop. (Het flesje bevat 10mL). De dop is aan de  bovenkant schuin afgesneden (dit is niet goed te zien op de foto, maar hij loopt dus schuin naar achteren) Het kwastje is standaard rond en vrij lang, maar hij lakt prima hoor ;)

Dit is de kleur 100 open your heart! van de Long lasting lijn. De achterkant beloofd 3 punten, ik zal ze even vrij voor jullie vertalen:
• Blijft 8 dagen zitten
• Langhoudende glans & intensieve dekking
• Dekt in 2 lagen

 Hij dekt niet in 1 laag. Dit beloofd hij ook niet, maar ik wou het jullie toch even laten zien.
 En in 2 lagen dekt hij wèl!

Ik ben tevreden. Het lakje beloofd 8 dagen te blijven zitten, bij mij redden hij dat niet, ik heb hem er na 4 dagen toch echt van af gehaald, want hij was op 3 nagels al gechipt. Maar dit was dan ook zonder topcoat, en ik denk dat hij mèt wel een weekje blijft zitten hoor. 
P2 nagellak is te koop in de Dm in Duitsland. Ik heb helaas echt geen idee hoe duur het lakje is, uit m'n hoofd was hij €1,50. Maar ik kan het bonnetje niet meer vinden en uit Google word ik ook niet heel veel wijzer.

Xx' Thirza

0 reacties:

Een reactie posten